„Kinnisvarakorrashoiu turg on lõhestunud – kaasaegsed ettevõtted pingutavad hea teenuse ja rahulolevate klientide nimel, samas tuleb olla valvas, et ühistud vanakooli majavalitsuste laadsete firmade otsa ei satuks,“ ütles Pindi Kinnisvarahalduse tegevjuht Ronald Tõnisson.
„Esiteks tasub pisteliselt kontrollida, ega majale tellitavad allhanked ebamõistlikult kõrged pole. Kui on, siis võib seal olla mingi kokkulepe, mis ei pruugi olla ühistu huvides,“ sõnas ta.
„Teiseks tuleb ette, et tunnihinna arvestusel tehtud töödele kirjutatakse lisatunde juurde. Ma ei väida, et see on väga levinud, aga meie kuuleme turuosalistelt sellistest episoodidest pidevalt,“ rääkis Tõnisson.
„Kolmandaks jäetakse lepingulised tööd tegemata. Kui näiteks koristusgraafik näeb ette, et trepikoda tehakse puhtaks kaks korda nädalas, aga millegipärast mustus koguneb ja puhastusteenindajat on maja peal näha ainult kord nädalas, siis tuleks kohe reageerida ja uurida, milles asi,“ selgitas Tõnisson.
„Neljandaks. Haldusfirma ülesanne on tavaliselt ka hoone regulaarne kontrollimine ja ennetavate hooldustööde välja pakkumine. Kui seda ei tehta, aga lepingus on sellekohane kohustus võetud, siis maksab ühistu ju selle teenuse eest tühja,“ lisas Tõnisson.
„Haldur selgitab“ on Pindi Kinnisvarahaldusse igakuine teavitusformaat, kus selgitatakse lihtsalt ja lühidalt, millega majaelanikud ja korteriühistud tulenevalt hooajast, seadusemuudatustest ja muudest olulistest sündmusest arvestama peaksid.